Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Gimle


utemannen

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg er stolt og fornøyd eier av Gimle 2+ har hatt dette teltet et par år. Takhøyden på 145cm er skikkelig luksus. Vekten er nok et minus med tanke på lange vandringer, men vil man ha luksus i form av takhøyde og god plass er vel vekt prisen en må betale. Bruker dette teltet alene i barkmarksesong. Er nok også plass til to personer i dette teltet, men ser for meg at jeg kunne komme til å ønske meg litt bedre plass i forteltet. Gode luftemuligheter ved at hele åpningen til innerteltet har myggnett, samt at det er "panoramavindu" med myggnett i forteltet. Ikke et telt for vinterbruk. For min egen del vurderer jeg å klippe/skjære vekk bunnduken til forteltet og heller anskaffe footprint. Har ingen problem med å anbefale dette teltet for 3-sesong bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.