aleks 655 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Sleng ut ditt "dagens bilde" i denne tråden. Alle lager jo ikke en turrapport selvom de har vært ute med kamera. Samme type tråd som dagens dyriske mao. Kan jo starte med et jeg tok på fjellet tidligere i uka. Edit fra admin: Vi gjør oppmerksom på at bilder publisert i denne tråden må være tatt av den som publiserer bildet, det vil si at kun medlemmer av fjellforum har anledning til å publisere egne bilder og det er ikke anledning til å publisere andres bilder dersom bildene ikke er underlagt creative commons eller liknende. Med andre ord, vi ønsker bilder fra medlemmer egne fantastisk flotte turopplevelser. Mørkeblå, Hufsa, Kjetil E. og 5 andre reagerte på dette 7 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dette er et populært innlegg bernt 317 Skrevet 24. januar Dette er et populært innlegg Del Skrevet 24. januar Nordmarka, Klæbu, Olympus TG-6 Kjellis, HegeJohnsen, ketilring og 8 andre reagerte på dette 11 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Trond Monkvik 293 Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Årets foreløpig beste gjensyn!!!! GLM, TerjeH, Blindgjenger og 5 andre reagerte på dette 8 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Vandrefalken 196 Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar (endret) Elsker snø, kulde og fint vær. 😊 (Litt usikker på hvordan et panorama bilde viser her, sletter om det ser helt på trynet ut 😅) Edit: så ikke så verst ut om man trykket på det. (PC) Endret 25. januar av Vandrefalken Blindgjenger, nesning, GLM og 3 andre reagerte på dette 6 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
bernt 317 Skrevet 25. januar Del Skrevet 25. januar Måtte nesten ta med dette også. Fremdeles Nordmarka, Klæbu, Olympus TG-6 GLM, Fenrisfrøya, Trond Monkvik og 6 andre reagerte på dette 9 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
STK 36 Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Hardanger i solskinn nesning, Kjellis, varmtvann og 3 andre reagerte på dette 6 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dette er et populært innlegg Heriks 3 552 Skrevet 23. februar Dette er et populært innlegg Del Skrevet 23. februar Det går i blått om dagen ... månen over Hiortfjellet ... varmtvann, Bjørn J, graham og 15 andre reagerte på dette 18 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dette er et populært innlegg Imp 1 562 Skrevet 4. mars Dette er et populært innlegg Del Skrevet 4. mars Ulv og jeg på tur over tåkehavet i går kveld HegeJohnsen, Diger Jotne, Vidalroger og 7 andre reagerte på dette 10 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dette er et populært innlegg Heriks 3 552 Skrevet 4. mars Dette er et populært innlegg Del Skrevet 4. mars Lys! Svalbard er ordentlig fint om dagen! nesning, graham, Diger Jotne og 12 andre reagerte på dette 15 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dette er et populært innlegg Heriks 3 552 Skrevet 20. mars Dette er et populært innlegg Del Skrevet 20. mars Teller vel ikke som turbilde når det er utsikten fra kontoret .. men er jo fjell da om ikke annet Ellers er det mye fint lys om dagen, får nyte solnedgangene mens man har dem. GLM, sofasliter, Trond Monkvik og 17 andre reagerte på dette 20 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+varmtvann 566 Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Heriks skrev (8 timer siden): Teller vel ikke som turbilde når det er utsikten fra kontoret . Herregud jeg vil også ha sånn utsikt fra kontoret! Fantastiske bilder du har lagt ut i denne tråden. Trond Monkvik, Heriks og Blindgjenger reagerte på dette 3 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dette er et populært innlegg +Espen Ørud 4 592 Skrevet 1. april Dette er et populært innlegg Del Skrevet 1. april Måneskinn over påskecamp på Nadjetjavri EMM, Fjell64, Kristian J. Vabø og 9 andre reagerte på dette 12 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Espen Ørud 4 592 Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Det dukket opp en enslig busk i solnedgangen på fjellet... Trond Monkvik, varmtvann, nesning og 1 annen reagerte på dette 4 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
STK 36 Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april Skjærtorsdag Langfredag HegeJohnsen og varmtvann reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+torese 393 Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april (endret) Med litt cropping ble bildet ganske bra. Historien er at hunden snudde og ville hjem etter 100 m. Tilfeldigvis var lyset perfekt og bildet ble bedre enn forventet. Vi kom oss på tur etterhvert. Bildet er tatt med telefon Huawei p30 pro med +1 på kompensasjon for eksponering og blå snø. Tore Endret 5. april av torese Blindgjenger, Heriks, nesning og 4 andre reagerte på dette 7 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Fjell64 121 Skrevet 5. april Del Skrevet 5. april (endret) Pollen sesongen har vært i gang en stund allerede. Her er bilde jeg tok i på en tur i forrige uke. Jeg la merke til at det kom en liten sky av pollen da jeg subbet bort i en busk ved stien. Tenkte jeg skulle prøve få et bilde av pollenspredningen når jeg knipset borte i noen av raklene, mens jeg holdt kamerat i den andre hånden. Beskjærte bildet en del for fjerne mine egne fingrene og få mer fokus på detaljene. Gjorde ikke så mange forsøkene, så det kan været verd å gjenta for å se om jeg kan treffe enda bedre med fokus og lukker hastighet, ved å prøve ut litt andre kombinasjoner av innstillinger på kammeret. Prøver utfordre meg selv litt fotografisk når jeg er på tur, for å få litt naturdetaljer i tillegg til landskapsbildene. Endret 5. april av Fjell64 Utdypende tekst. HegeJohnsen, nesning, terj83 og 4 andre reagerte på dette 7 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dette er et populært innlegg Heriks 3 552 Skrevet 6. april Dette er et populært innlegg Del Skrevet 6. april Veldig pent, men bør nytes på avstand om dagen i følge varsom.no HegeJohnsen, Fjell64, nesning og 8 andre reagerte på dette 11 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+varmtvann 566 Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april Heriks skrev (20 minutter siden): Veldig pent, men bør nytes på avstand om dagen i følge varsom.no Er det flere ledige jobber der du holder til om dagen? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Heriks 3 552 Skrevet 6. april Del Skrevet 6. april varmtvann skrev (50 minutter siden): Er det flere ledige jobber der du holder til om dagen? Ja, hvis du er naturforvalter kan du bli kollegaen min. Ellers er det stadig utlysinger av jobber på Svalbard innen ganske mye forskjellig. Anbefales. varmtvann reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+varmtvann 566 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Heriks skrev (9 timer siden): Ja, hvis du er naturforvalter kan du bli kollegaen min. Ellers er det stadig utlysinger av jobber på Svalbard innen ganske mye forskjellig. Anbefales. Er dessverre helt ukvalifisert men kanskje jeg må se på andre jobbutlysninger. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Dette er et populært innlegg Heriks 3 552 Skrevet 12. april Dette er et populært innlegg Del Skrevet 12. april Man skulle jo tro at man ble lei av å fotografere de samme fjellsidene dag ut og dag inn .. men nei, alltid noe nytt å finne selv i ting man har sett tusen ganger før. Nytter ikke å utsette til i morgen, da ser det helt annerledes ut. Og skulle man bli lei fjellsider så kan man jo alltids variere med et reinsdyr ... eller for en kort periode en solnedgang i ny og ne, midnattssol om ei uke nå så da er det slutt på den morroa.... Megalep, ost, varmtvann og 9 andre reagerte på dette 12 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Fjell64 121 Skrevet søndag kl 18:26 Del Skrevet søndag kl 18:26 Et lite "vårtegn" fra dagens tur nedenfor Kolsåsstupene. sneakyowl og varmtvann reagerte på dette 1 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.