Gå til innhold
  • Bli medlem

Om Norgeskortet - fiskekort


Zabla

Anbefalte innlegg

Hola! Syns det er litt forvirrende informasjon ute og går, så jeg må bare spørre: Gjelder Norgeskortet for fiske i Oslomarka? Eller må jeg kjøpe kort hos OFA før jeg går inn å henter 2kg. ørreten? Norgeskortet koster 500,- for et år og OFA's sesongkort koster 400,-. Tenkte det var for godt til å være sant hvis Norgeskortet gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norgeskortet gjelder på statskog sine eiendommer, men ikke på statsallmenningene i sør-norge.

Kart finner du her:

http://kart.statskog.no/

Velg eiendom under kategori og kart SDEK2009-eiendomsflate

Ser ikke noen forklaring der, men såvidt jeg kan se er de oransje områdene statsallmenninger og de grønne statskogeiendommer. Dvs at kortet gjelder på de grønne områdene. Med andre ord er det ikke store områdene i Sør-Norge dette kortet omfatter. Skal du til Nord-Norge derimot ser det flott ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.