Gå til innhold
  • Bli medlem

Rack til skagastølsryggen


naits

Anbefalte innlegg

Annonse

du trenger 5-6 div kammer, et kilesett, 5-6 ekspresser, 2stk 120 slynger, 1stk 240 slynge, kapp opp et gammelt tau i ca 3m lengde (for rappellfeste) ned fra vesle. stegjern må vurderes i forhold til tid på sesongen, samme med en øks, noen karabiner, og god tid-

dette kommer du deg fint over med

god tur :)

MVH

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger 5-6 div kammer, et kilesett, 5-6 ekspresser, 2stk 120 slynger, 1stk 240 slynge, kapp opp et gammelt tau i ca 3m lengde (for rappellfeste) ned fra vesle. stegjern må vurderes i forhold til tid på sesongen, samme med en øks, noen karabiner, og god tid-

Det var nå voldsomt. På mine turer over ryggen har jeg hatt kun et fåtall kiler og slynger og et 40 m, 9 mm tau. Kamkiler har jeg overhodet ikke hatt. Deler en V-skaret i to taulengder, klarer en seg med en eneste mellomforankring med en passelig liten kile. På Patchells sva har vi benyttet pendeltauet som NTK har hengt ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.