Gå til innhold
  • Bli medlem

presenning + tau


andremelst

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

Jaja, da er Søndag den store dagen jeg har gledet meg til. 2,5uke skal tilbringes i femundsmarka!!

så tenkte jeg at det kan være lurt å ta med seg en presenning, siden vi har et 2mans telt, som kansje blir litt lite å tilbringe en lang dag med dårlig vær i.

Men har ingen erfaring med presenning, og typer. tips til størrelse/tykkelse som er ok? tenker litt vekt, ettersom vi har nokk å bære allerede egentlig. :)

Feks biltema sine? noen erfaringer? og tips om hvilke størrelser? tau?

på forhånd takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biltema sine må du styre unna. Da er de bedre på Clas Ohlsson. Men den beste jeg har sett av billigtyper hadde de på Obs. Den er lysegrønn og veldig lett. Tåler neppe storm, men holder vannet unna og veier en brøkdel av vanlige presenninger. Ellers er det jo tarps i alskens varianter og prisklasser... :)

Anbefaler ca 3x4 eller 4x4 i størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger! ikke helt bestemt meg enda....

skal se litt på tarps, men føler de er så ekstremt dyre... vurderer også å bare kjøpe en gapahuk hos XXL. ser de har en billi til 399,. muligens god nokk for å sitte litt i, bruke til å legge sekkene i? teltet er såpas lite og med tanke på hunden så har vi ikke plass i yterteltet til sekkene.. så tenkte gjerne ta å bære me de 1,8kg og ha en sitteplass på dagtid, og garasje for sekkene på nattestid...

edit: STOR skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.