Gå til innhold
  • Bli medlem

Jotunheimens perler (klassiker)


Zharack

Anbefalte innlegg

En kamerat og jeg skal gå følgende klassiske hytte-til-hytte-rute i uke 27 (en gang mellom 7 og 13 juli):

Juvasshytta - Galdøpiggen - Spiterstulen - Glittertind - Glitterheim - Memurubu - Besseggen - Gjendesheim

  • 1) Er det noe spesielt vi bør være observante på i denne perioden av året?

Vi starter fra Trondheim, og tar Trondheim-Bergen-bussen til Lom. Der virker det som om vi må overnatte før vi kan ta morgenbussen til Juvasshytta dagen derpå.

Når vi er fremme i Gjendesheim, så skal kameraten min til Trondheim, mens jeg setter kursen mot Fredrikstad. Sistnevnte virker veldig greit, da det går en direktebuss til Oslo, men:

  • 2) Hva er det raskeste alternativet fra Gjendesheim til Trondheim?

Jeg har funnet ut at det går busser fra Gjendesheim til Vågåmo Smedsmo, og derfra kan man ta Bergen-Trondheim-bussen.

Det går også tog fra Otta til Trondheim, så jeg regner med at det finnes en eller annen buss mellom Vågåmo og Otta.

Har jeg oversett noen alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.