Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport telt/søm i bunnduken


Nikke

Anbefalte innlegg

Jeg tok en titt på flere 360 visninger av telt i x-treme kategorien på helsport sine nettsider, og jeg mener å se søm i bunnduken på flere modeller. Jeg kan jo ha sett feil, men etter å ha sett dette på et fjellheimen 3 camp, ser det ut som andre modeller fra helsport har samme løsning. Kan noen som har telt i kategorien x-treme, f.eks svalbard, bekrefte dette, samt eventuelt si noe om dette har ført til fukt problemer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, egentlig forventet svar, men jeg synes det allikevel er en litt merkelig løsning HS har valgt med søm i bunduken. Bør jo kunne lage bunn av et helt stykke.

Har dere noen tanker om hvorfor HS har valgt denne løsningen? Slik jeg ser det gir ekstra søm høyere vekt, og større sjanse for problemer, på en allerede utsatt del av teltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!

Større telt har derfor alltid en søm i bunnen.

Da slår jeg meg til ro med det, selv om det også er søm i bunnduken på 2 pers telt.

Det heller mot et Fjellheimen x-trem 3 camp, eller tilsvarende fra Hilleberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.