Gå til innhold
  • Bli medlem

Nanok DomusTrio, telt


Raines

Anbefalte innlegg

Hei - Trenger litt hjelp om valg av telt.

Jeg skal bruke teltet kun på vår,sommer og høst.

Kommer til å bruke teltet mest i børgefjell og omegn Hattfjelldal.

Har litt lyst på Helsport fjellheimen 3 camp, men ser at Sportsdeal selger Nanok domustrio til 2499kr.

I den forbindelse lurer jeg på om noen har noen erfaringer med nanok telt.

Er dette et godt alternativ til Helsport,pris og kvalitet tatt i betraktnig.

Er ny på forumet, gi beskjed viss er det noe feil her.

post-8122-133474697808_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv gått til anskaffelse av et Nanok domusDuo telt. ble sterkt anbefalt av familiemedlem til samboeren som jobber med utstyr for fjellturer, og han roser det opp i skyene. kommer med en utstyrsanmeldelse etter sommerens langtur 8)

sett et par negative kommentarer her inne, men stoler på han som anbefalte det, og satser det bare var uflaks/mandags telt personen her inne fekk. time will showe! som de sier i flåklypa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - Takker for svar:)

Var innom den lokale forhandleren idag, de kunne ikke skaffe nanok,men jeg skulle få fjellheimen 3 camp for 4000r.

Da spørs det om det blir Helsport på meg likevel,har hørt at Helsport har kjempe bra service og gode garantier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2008 var jeg på tur med en kompis som akkurat hadde kjøpt HS fjellheimen 3 camp. Jeg la da merke til at det var en søm midt på gulvet, i hele liggelengden. Kan noen bekrefte om den løsningen blir brukt på disse teltene enda? Alle mine tidligere telt, samt de jeg har nå, har gulvstykket i en hel del.

Det er verdt å ta en titt på hvordan luftinga er på HS 3 camp.

post-5304-13347469785_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da ble det endelig et nytt telt, kjøpte helsport fjellheimen 3camp for 4000kr hos lokal forhandler.

Har ikke prøvd teltet mer enn ei natt hittil,men det så veldig bra ut,men manglet 2 plugger .

Takker for for svar fra alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.