Gå til innhold
  • Bli medlem

Black Diamond Fitzroy


subsea

Anbefalte innlegg

Annonse

Fitzroy ser ut som et kjempeinteressant telt for sitt bruk. Så på en utstillingsmodell på Sportsnett. Utstillingsmodellen avslørte det jeg anser som den største ulempen med Bibler/Black Diamond telt - de indre teltstengene. Det var hull i et hjørne, som sannsynligvis har oppstått under oppsett. Det kan også komme inn ganske mye snø under oppsett vil jeg anta.

Jeg likte veldig godt størrelsen og romutnyttingen på teltet, at det har to innganger, at det sannsynligvis tåler alt av vær. Vekten blir ikke fullt så lav i forhold til konkurrenter hvis man tar med forteltet. Jeg synes fortelt er nødvendig på et fullblods vintertelt.

post-3635-133474697812_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.