Gå til innhold
  • Bli medlem

Fiske og fiskekort i kalvedalsområdet


tcDigg

Anbefalte innlegg

Annonse

er snøfritt der nå, du kan jo se bilder på www.bergen-turlag.no fra noen som var der til fots for ikke så lenge siden.

du må passere noen vann og det ligger et vann rett nedenfor hytten, vet ikke hvordan det er med fiskekort men det vet sikkert de hos Bergen-Turlag :roll: Lykke til, jeg kunne tenkt meg opp i samme området så kan du ikke gi en kort tur-rapport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en kjempefin tur inn til Kalvedalen ifjor på samme tid med telt og fiskestang! Masse fisk rundt 200-300 gram og ikke noe snø.

Fiskekort er ikke nødvendig nesten noen av de stedene der, men jeg sendte en Mail til Bergen turlag og fikk en oversikt over hvor det var lov å fiske uten kort og hvor det var påkrevd. Området rundt Stussdalen og Tverrvatnet er fritt fram 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte ein mail til Bergen Turlag og fekk berre oppgitt ei webadresse som skulle innholde oversikt: http://www.dirnat.no/fritidsfiske/

Eg finner ingenting på denne sida... er det nokon som finner noko oversikt/informasjon om fiske i kalvedalen på denne sida?

Så langt jeg kan se etter en veldig overfladisk kikk på denne siden gjelder det fiskeavgift i forbindelse med fiske på laks, ikke innenlandsfiske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.