Gå til innhold
  • Bli medlem

Skjervøy 2+ Camp telt


andremelst

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med dette teltet?

http://www.xxl.no/ryddesjau/villmarksliv/skjervoey-2-camp-telt-1049964

ellers tar vi gladelig imot tips til lignende telt som ikke er så alt for dyre..

er dyrt nokk med nytt utstyr! :-)

er til en 2 ukers tur i marka jeg og samboeren trenger et telt.

er nokk veldig lite, men det er ikke det farligste.

Har lavvu fra før av, men tenker det blir et h.... å drasse på den i 2 uker.. pluss lavvu tar så og si hele sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har noe lignende som dette teltet (helsport romsdalshorn 3camp) som har stort sett de samme løsningene som dette. Hvis du ikke bryr deg om plass har jeg ikke noe problem med å anbefale teltet. Har ikke prøvd det på de varmeste nettene enda, men det takler regn og vind rimelig bra. Enkelt å sette opp er det også. Eneste jeg har å utsette på teltet er plass, da særlig takhøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger!!

blir gjerne dette hvis jeg ikke blir blakk på resten av utstyret... trenger ny sekk, den gamle er litt for liten til en langtur.. og har veldig lyst på en gps.

hun er student og jeg er lærling.. og bare bilturen bort kommer på nærmere 2tusen.

vurderer å bare ta luksusen med å ta med lavvoen... blir det for tungt får vi heller ta og legge oss en plass og ta lange dagsturer..

lavvoen vår veier med bunnduk ca 7kg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.