Gå til innhold
  • Bli medlem

Selger min ally kano 16,5


frankno

Anbefalte innlegg

Annonse

hei den er 1 år ca, den har vanlig slitemerker, ett rift øvers men null problem og lappe, har lappe saker.

uansett så vil den aldri synke i pris desverre la oss si at du hadde fått den for 9000 feks med årer og padlevest så hadde du vel fått norges billigste ally tenker jeg.

men vil ha en kjapp avgjørelse fra evt den som skal ha den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Bergansårene og en fancy padlevest? Isåfall bør du gjøre ett poeng ut av det. Jeg tenkte umiddelbart at det måtte være billige biltemaprodukter du slengte med siden du ikke navnga produktene eller sa noen pris på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig kjøper jeg heller en ny en enn en brukt til denne prisen... Jeg skal faktisk ha en 16.5 fots etterhvert men legger heller i mellom kostnaden på ny enn en brukt til nesten samme pris...

Kan jo være noen kjøper den av deg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, når du påstår at en ally aldri synker noe særlig i verdi må du tåle såpass. Tror det er få båter som synker like raskt i verdi som en ally faktisk. Slitestyrken er ikke akkurat enorm. Men ettersom det ser ut som om du får solgt den så burde det ikke være noe problem. En godt brukt 10 år gammel mad river royalex kunne jeg sikkert betalt 6-7000 for hvis jeg var ute etter en slik. tilsvarende ally? Min ville jeg taksert til maks 2000 da den var 10 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.