Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketur nå?


tusjmann

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bor på Østlandet, nærmere bestemt Oslo.

Jeg og kjæresten skulle egentlig tatt en tur til Dublin nå førstkommende torsdag, men de planene går nok i vasken nå.

Isteden kom vi på at vi kanskje skulle få tatt en jomfrutur i marka for året.

Men det er vel ikke mulig å få fiska i noen vann nå? Fiske er jo en stor del av gleden.

Vi har jo bil, så vi kan godt kjøre noen timer, men jeg aner ikke hvor det kan egne seg å telte/fiske nå. Håper noen på forumet her har noen gode tips, det hadde vært knall å få seg en tur allerede. Det er hvertfall garantert ikke noe mygg :) !..

Kan jo også ta imot andre generelle turforslag om fiske er helt håpløst. Vi vurderte nordmarka, men etter en del surfing på nett i går, så sto det mest om ski og føreforhold, så da er vel sekk, sko, telt og hvertfall fiskestang utelukket?

Litt dårlig tid å planlegge på dette, men men... Alternativt er bilen til Kjøben eller lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isteden kom vi på at vi kanskje skulle få tatt en jomfrutur i marka for året.

Men det er vel ikke mulig å få fiska i noen vann nå?

Det ligger nærmest kontinuerlig oppdatert info på Nordmarka og Østmarka her:

http://ofaforum.no/forum/index.php

De ivrigste har så smått begynt - litt åpent vann er det jo blitt - men litt i tidligste laget for de mere kresne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofa ja selvsagt, at jeg ikke kom på det selv :idea:...

Det er jo ikke bekmørkt, men det vil nok være vesentlig bedre om man kan reise litt lenger sørover.

Er det noen som har noen gode tips for turer litt sørover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.