Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har kjennskap til dette teltet??


brura

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Annonse

5 års totalgaranti ved riktig og forsvarlig bruk, står det. Vet ikke helt hva de legger i det begrepet for det er litt vagt, men regner med at garantien ikke gjelde rhvis man f.eks. tenner bål inne :lol:

Prisen er hyggelig, og vekta ikke avskrekkende for et 4 mannstelt. Vet ikke om jeg hadde brukt det på vinterturer, men for hyggelige sommerturer i fjelheimen med et par kompiser hadde det sikkert gjort nytten sin fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke teltet, men har en sekk fra Whistler og noe billig klær - kvalitetsmessig er de på høyde med det du får på europris.....

det holder til småturer i ny og ne! men er ikke verdens beste kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har selv en sekk fra whistler, og den anbefales overhodet ikke, ikke til min verste fiende engang!

makan til søppel man produserer.

Selvsagt må jeg skylde på meg selv, som kjøpte denne som et impulskjøp rett før en tur.. noe jeg har angret grimt på i ettertid.

Kvaliteten på stoffet er labert, sømmer går opp ved belastning, mangel på bæresystem (!), relativ høy egenvekt... ja crap for min del..

men vil sikkert funke til å bære ved med, fra uthuset til ytterdøra.. hehe

Så er litt skeptisk til dette teltet, hvis du skjønner. Men man vet aldri før man har prøvd det ut. :shock:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest får en det en betaler for. Mange av løsningene på teltet er suboptimale. Men, for turer som ikke stiller store krav til utstyret/koseturer, så duger det sikkert. Eller som et festivaltelt. Men ville aldri lagt ut på lang tur under krevende forhold med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. takk for alle svar. tror jeg heller venter til min økonomiske situasjon tilsier at jeg kan investere i noe mer kvalitetssikkert. Har et helsport romsdalshorn 3, men synes dette er i minste laget særlig når det kommer til høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter alle utsagn ovenfor .. Man får stort det man betaler for og det er lite som tilsier at dette er kvalitet.

Uansett, mangelen på innertelt + at de ikke oppgir vannsøyleverdier bør være nok til å styre unna :)

Lykke til med å finne et annet telt som passer bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.