Gå til innhold
  • Bli medlem

På jakt etter god, varm, solid og komfortabel støvel til bruk i båt!


Bugge

Anbefalte innlegg

Og båten er en åpen nordlandsbåt, så støvelen må være behageligst mulig hele dagen, mange dager på rad når vi er på tur. Ser at Muckboot har en modell som heter Arctic, men jeg greier ikke finne den i Norge. Er det noen som har erfaring med neoprenstøvlene til Muckboot eller Helly Hansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har brukt Muck Boots gjennom fleire sesongar og kan ikkje anna enn skryta over desse støvlane. Dei er heilt utruleg gode å ha på seg i issørpe og anna sølevér då dei held føtene gode og heite. I tillegg er dei ekstremt lette å få av og på; eit mjukt skaft kombinert med hempe bak er veldig greitt. Vidare gjev yttersålane godt grep på blaut stein så støvlane har vorte brukt ein del i haustfjellet med lett sekk. Etter mitt syn er Muck Boots eit godt kjøp dersom ein treng tette støvlar.

Merk at støvlane treng lang tid på å tørka når dei fyrst har vorte blaute og at det helst ikkje bør vera for heitt i véret når dei skal brukast.

Tenkjer å skaffa meg eit kraftigare og høgare par Muck Boots til hausten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.