Gå til innhold
  • Bli medlem

Camelbak


elmort

Anbefalte innlegg

Annonse

Mulig jeg går glipp av noe opplagt her, men blir det ikke litt trasig å fylle på med vann i bekken når flaska er sydd fast i sekken?

PS!

Vær klar over at slike drikkesystem er lite egnet i streng kulde. Jeg har selv den vinterisolerte Camelbacken, men selv om jeg blåser vannet ut av slangen når jeg har drukket fryser det ofte til. Og stortuten på camelbacken er ikke lett å drikke av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har camelbak unbottle med vinter og sommerslange. om vinteren i streng kulde fryser slangen for det om du tømmer den, slangen er også litt vanskelig og drikke av i og med at den ikke har den 90 graders vinkelen. sommerslangen er derfor bedere og drikke av. den isolerte tanken er også mye mere slitesterk, du har også gode festemuligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil berre sei at camelbak'en kan skjules under ytterkleda og slangen legges over skuldra. Den er då godt isolert og når munnstykket ligg mot bryst/mage frys heller ikkje det.

Har sjølv brukt denne metoden ned mot 30 kalde utan problem. Ved fylling har eg varmt vatn (ikkje kokande...) og eg har ved slike høve aldri vore plaga med klaka vatn.

Er dessutan lite lurt å drikka kaldt når det isar rundt deg...

Dette gjeld vel og merke modell Thermobak.

Varm drikk vinter, kald drikk sommar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.