Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger en stor bag PITERAQ???


Anbefalte innlegg

Har sett på Piteraq tupilaq duffle bag på ca 140 liter og The North Face base camp duflle bag på 140 liter.

North face baggen finne jo "overalt" med 50% rabatt.

For meg er PITERAQ et ukjent merket med ukjent kvalitet. North Face baggen er jo en gammel traver.

Noen som vil dele erfaringene med Pitraq baggen?

Kapt11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har Piteraq i 69L og 109L. bruker de til alt, men de ble kjøpt inn for å brukes i kano

de er vanntett, kan komprimeres, enkle å pakke, tåler masse juling, detaljer som ingen andre bagger som jeg har prøvd. super å bære på rygg

verd hver krone sammenliknet med tnf baggene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den største bagen fra Piteraq. Tror det er 160 l. Bagen har funket knallbra og tålt mye hard behandling. Men i det siste har jeg hatt problemer med glidelåsen når temperaturen har vært veldig lav (-15 eller kaldere). Da har glidelåsen hoppet av når jeg skal glide igjen. Bagen er ellers helt vandtett, og har vel sånn sett et litt annet bruksområde enn NF-bagen. Selve stoffet, detaljene og utførelsen er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har hatt flere Isotorq pakkposer i mange år. Eneste pakkpose som ikke har røket etter flere års bruk (annet enn en kraftig Ortlieb pose jeg har).

Har Cosmic zipper bagen. Slitesterk og god. Jeg har hatt litt problemer med at tynt stoff og plast har satt seg fast i glidelåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt denne bagen fra Ortlieb i 3-4 år, og den har fungert bra for meg: http://www.padlespesialisten.no/product/567405/Ortlieb-X-tremer,-130-liter.html

Jeg har også noen av North Face sine duffelbagger. De er gode til sitt bruk, men er ikke vanntette i glidelåsen.

Sportsnett har forøvrig halv pris på Piteraq akkurat nå: http://sportsnett.no/s/p.aspx?pid=1171. Det gjør ikke noe om man sparer noen kroner heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.