Gå til innhold
  • Bli medlem

Transport til Dyranut


paalea

Anbefalte innlegg

Annonse

Må nok dessverre støtte de andre, ingen offentlig transport over vidda på vinteren. Krysset selv ved Dyranut for noen dager siden, og det eneste som passerte var kolonnekjøringen :wink:

Alternativet er å sjekke opp noe transport til Maurset og så følge Bjoreidalen innover til Bjoriedalshytta, og så ta av mot sør. Regner med du skal til Haukeliseter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er flere brøytede parkeringslommer o.l over mer eller mindre over hele vidden.

Det er jo forsåvidt også parkeringsplasser på fjellstoven, men spørs om det er særlig populært at du parkerer der om du ikke er gjest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har parkert en uke ved parkeringen på andre siden av veien ved Dyranut påsken 2008 . Vi tok sjangsen uten å spørre, og fikk ingen reaksjon. Eneste var at vi lå værfast på vidda, 2 døgn ekstra og da vi kom til bilen var motorrommet på bilen fullstendig pakket av snø. For sikkerhet skyld, kan du jo ringe og spørre om parkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøskuter transport

Finse Transport 99700925

91650137

Jøklagutane

99331222

Kolbjørnsen

93290286

Nesbø

95755777

Finse transport regnet ca. 1000,- til Dyranut fra Finse. Men grunnet tid og føre tror jeg jeg dropper turen. Tenker heller Finse Geilo over Hallingskarvet....noen som har tips til denne turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.