Gå til innhold
  • Bli medlem

Montrail Helium GTX


rotehodet

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg vurderte selv disse for en stund tilbake... men jeg har alltid vært skeptisk til gore-tex i sko...

Jeg tenkte primærtbruk av disse til sommerturer i fjellet... men jeg valgte heller ett annet merke uten gore-tex da jeg var redd det ville bli veldig klamt i beina og de ikke ville få puste..deretter påfølgende skader.

Sikkert bare jeg som er paranoid.. men det var slik jeg tenkte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har erfaring med dagens røver på Sportsnett, Montrail Helium GTX - førpris: 2500, i dag 1500,-

Jeg har hatt disse et halvt år nå. Liker at de ikke veier stort, har akkurat passe høy ankelstøtte og er gode å gå i.

På tur i høst ble skoene veldig våte - det skal nevnes at det var regnvær og at jeg gikk uten gamasjer gjennom mye lyng, myr og gress. Bortsett fra den gangen har de holdt meg tørre og jeg vil tro de skal være helt tette.

Gleder meg til å ta de i bruk igjen til sommeren.

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pløsen øverst gnager på leggen min. Jeg mistenker at det kan være en grunn til at Sportsnett med jevne mellomrom har salg på denne støvlen (jeg fikk kjøpt den til 50% rabatt utenom salgstid). Ellers liker jeg den. Har foten/leggen din en annen form blir kanskje ikke problemet like stort. Jeg synes lesten er normalt (men det er da lesten på Scarpa også?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.