Gå til innhold
  • Bli medlem

Sele til Fjellpulken


marsupilami

Anbefalte innlegg

Annonse

Ville klaget til fjellpulken - men det har du kanskje prøvd?

Min fjellpulk-sele er 17 år gammel. Skiftet plastdingsene (diverse spenner) som ble sprø og ikke ville mer. Ellers er selen like fin. Men du har sikkert brukt din mye mer enn jeg, pluss at pulken var lite brukt før jeg overtok den for 5 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt min sele til fjellpulken i 4 år. Nå er allerede ringene hvor karabiner festes nesten rivet av.javascript:emoticon(':(')

finnes bedre (dvs mer stabile) sele til pulk?

Har samme er faring med fjellpulken-selen. For kameraten min skjedde det allerede etter tredje ukesturen med pulken, og i forbindelse med et fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Har brukt min sele til fjellpulken i 4 år. Nå er allerede ringene hvor karabiner festes nesten rivet av.javascript:emoticon(':(')

finnes bedre (dvs mer stabile) sele til pulk?

Hvorfor ikke bare kjøpe noen bedre karabiner og nye D-ringer? Eller er det båndene som er slitt? I tilfelle bør man kunne sy på nye bånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellpulken har kommet med en ny sele nå:

http://fjellpulken.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=garden_flypage.tpl&product_id=46&category_id=12&option=com_virtuemart&Itemid=69〈=nb

Ser ut som at den er bedre polstret.

Så er det noen hundrelapper billigere enn hos sportsnett :lol:

Kjopte den modellen der på sportsnett i vinter en gang. Acapulka sin virker litt mer "surrete", det var dog ikke acapulka expedition, men vanlig sele jeg så på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.