Jump to content

Noen som kjenner til Viva Galetea haspelsnelle??

Recommended Posts

Annonse
Posted

Jeg har hatt en slik i to sesonger. Har fungert meget bra. Vær obs på at snellefoten er ganske bred slik at det er noen stenger den ikke passer i festet på. Jeg kan f.eks ikke bruke min på guidelinestanga mi. Min er som sagt et par sesonger gammel så det kan tenkes dette er endret på nyere modeller.

Til den prisen vil jeg si det er et meget godt kjøp.

Posted

Kjøpte ei Viva snelle på Villmarksmessa i helga. Flere som skrytte av den vs de mer etablerte (Shimano, Abu etc), og siden det var halv pris og jeg trengte ei ny snelle... ching-ching! Virker solid med jevn gange. Gleder meg til å prøve den.

Posted

Jeg gjorde det samme, ei V5LTC 3000RD.

Har ingen erfaring med merket, er generelt skeptisk til billigsneller men disse ser og føles veldig bra.

Er vel ikke så mange ukene til vi kan finne åpent vann, om tolmodigheten ikke holder knyter jeg på en dupp og prøver på Mjøsisen :)

Posted

Tror du jevnt over for mye snelle for pengene hvis du kjøper viva. Men vær obs på at viva. i likhet med shimano, ABU osv, har sneller i flere pris/kvalitetsklasser. Galetea er toppmodellen og ei helt anna snelle enn billigmodellen flymore,