Gå til innhold
  • Bli medlem

Fenris Thermoguard Jakke


sarek_82

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til denne jakka?

http://www.skittfiske.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d54291&plid=54291

Lurer på om jeg skal kjøpe denne jakka for bruk på mindre kalde vinterdager. Har ME Greenland til de kaldeste dagene. :D

Ser den selges til halv pris nå så lurer på om jeg skal slå til.

Hadde en liknende jakke når jeg var i Forsvaret, og den var veldig god. Varmet godt og tok liten plass i sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Noen som kjenner til denne jakka?

http://www.skittfiske.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d54291&plid=54291

Lurer på om jeg skal kjøpe denne jakka for bruk på mindre kalde vinterdager. Har ME Greenland til de kaldeste dagene. :D

Ser den selges til halv pris nå så lurer på om jeg skal slå til.

Hadde en liknende jakke når jeg var i Forsvaret, og den var veldig god. Varmet godt og tok liten plass i sekken.

Heisann!

Hvis denne tilsvarer forsvarets JIB, er det en knallpris! Jeg har ikke kjennskap til akkurat denne jakken, men Fenris-kolleksjonen generelt har jeg inntrykk av at er meget solid. Takk for tipset;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Har nemlig forsvarets JIB og den er helt knall! Så sater på at denne er like god....

Har bestilt den nå, så blir spennende å se når den dukkker opp :D

Hei!

Da håper jeg du gir lyd fra deg, om hvordan jakken fungerer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jakken i hus. Hatt den og brukt den i 3 dager nå. Så langt er jeg veldig fornøyd. Jakken er lett, kan pakkes inn i innerlomma, 3 gode lommer, romslig hette, og varmer bra.

Tanken er å bruke denne på sommeren når jeg står og fisker om natta også. Den er ikke for tykk, så tror den vil komme til sin rett også her.

Eneste jeg har å utsette på den så langte er lengden. Den er ikke lenger bak, og er ikke blandt de lengste jakkene jeg har hatt. Når det er sagt så er ikke dette en jakke man bruker når det er veldig kaldt, så skal klare å leve med det. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.