Gå til innhold
  • Bli medlem

Finner ikke Bergans Gamasjer


johnpd

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har slitt ut gamasjene mine og nå vil jeg ha nye i samme type som jeg hadde før

Bergans Dermizax Gamasjer

Svarte i str L (eller kanskje jeg skal gå for medium, noen som kan fortelle om hvor stor forskjell det er i str?)

Problemet er at jeg ikke har funnet noen plasser i Bergen som har disse gamasjene inne, og de sier at leverandøren har vansker med å levere.

Noen her som har peiling på hvor jeg kan få fatt i dem?

Takk

:x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk!

Noen som vet noe om målene på Medium og Large?

Hei!

Du har fått link, så da er det bare størrelse som mangler. Jeg har Medium og bruker sko i str. 44-45, samt at jeg er 191cm høy. Med Large følte jeg at det ble for mye stoff oppover leggen, noe jeg ikke synes er behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også 45-46 og ville ikke hadt mine Bergans gamasjer mindre enn L,

kommer vel litt inn på hva slags sko og bukser du bruker.

Går du i racingsko og kondomdress trenger du vel vanligvis ikke gamasjer heller...........

Har prøvd litt forskjellige gamasjer, Bergans er de beste jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke large i svart. det har de kun ett par igjen av på Outdoor Bergen etter jeg kjøpte det nest siste paret! :P Tror det er tomt i Bergen nå for Svarte i Large :D

Du jobber vel ikke på MX-Lagunen Cerberus? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, neinei :P

Var inne og gløttet på ryddesjauen til xxl, og stakk innom MX i samme slengen.

Det var fullt på hele stativet med både svarte og røde, men jeg kikket ikke så nøye etter så mulig det var kaos med andre størrelser og typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40-60% på en del ting. Avisen ligger på xxl.no

Hadde ikke forhåpninger så sent på dagen, og de var som ventet tom for det jeg var interessert i. De har blant annet det meste av skiutstyr til halv pris. Og Scarpa Skookum til 3000,-, men bare størrelse smurf igjen. Vurderte et lite øyeblikk å legge tærne på hoggestabben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ryddesjau? salg? ka skjer? :P

Alt undertøy til halv pris - nytt ullvang på meg :D

..så også at de hadde en haug med Mammut Goretex gamasjer til 400 kr. Synes de virket svært solide.

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.