Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan tørker dere teltet etter tur?


strebus85

Anbefalte innlegg

Hvor er det folk tørker teltene sine, og hvor lenge henger de? Det er alltid et forbannet styr når firemannsteltet skal tørkes i leiligheten, men det blir feil å henge et skamdyrt telt i en felles kaldbod. Hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tørker mitt Fjellheimen Xtrem på stua fordi det er så stort, jeg bruker et tørkestativ for klær og noen stoler i tillegg. Mitt Rinsgtind er noe bedre for da kan jeg bruke bare tørkestativet og kan ha det på et soverom. Ikke helt topp å gjøre det på stua da, men det er jo det som fungerer best :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det folk tørker teltene sine, og hvor lenge henger de?

Slår opp teltet i eit passe stort rom, feks stua eller soverommet (eg har verken garasje eller dame), og heng det opp i taket etter to bardunar eller liknande. Ettersom fortelta bare heng rett ned, tar ikkje teltet meir plass enn omlag liggelengda. Der heng det til det er tørt og det avheng i stor grad av temperatur. Ein kald garasje betyr lenge, ei varm stue betyr kort tid.

Sumarstid, og i godt ver er det nok å lufte det på verandaen nokre timar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frem til nå har det hengt i stua til samboers fortvilelse og datters forlystelse :) I 70kvm leiligheten tok det mer eller mindre hele stua når telt og lavvo skulle tørkes...

Har flytta i hus nå og der har jeg eget lagerrom med varmekabler og stang i taket som telt og soverposer kan tørkes på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.