Gå til innhold
  • Bli medlem

Problem med Kortfell


ingman

Anbefalte innlegg

Hei.

Eg har kjøpt nye Åsnes Ingstad fjellski med fellelås. Eg har også kjøpt kortfeller til dei, men då eg skulle prøve å setje fellene på før eg skulle ut på ski, oppdaga eg at holet i skia som øyrene skal inn i var for smalt. Er dette ei reklamasjons sak eller er det fordi eg ikkje har hatt fellene på før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en liten feil på første forsendelse med Ingstad fra Åsnes nye fabrikk.

Gå tilbake til butikken hvor du kjøpte de så fjerner de fresemassen som har havnet nedi sporene i produksjonsmaskinene på bare noen få minutter, så er det ut å gå på ski etterpå ! :)

Men det var rart at butikken ikke sjekket dette... Skal visstnok gjelde veldig mange ski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en liten feil på første forsendelse med Ingstad fra Åsnes nye fabrikk.

Gå tilbake til butikken hvor du kjøpte de så fjerner de fresemassen som har havnet nedi sporene i produksjonsmaskinene på bare noen få minutter, så er det ut å gå på ski etterpå ! :)

Jeg opplevde også dette med mine Ingstad. Hadde ikke prøvd fellene før første tur, så det ble mye fiskebein. Fikk presset opp sporene med en biffkniv da jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsnes sender ut ett "spesialverktøy" til å utføre jobben med, så mens vi ventet på dette stod skiene på bakrommet i butikken i nesten 3 uker.

Da "spesialverktøyet" endelig kom, viste det seg bare å være ett modifisert skrujern... Så å ta det selv med kniven var nok ikke så dumt Busken :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.