Gå til innhold
  • Bli medlem

Har de sluttet å lage Scarpa Ladakh GTX?


straume

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny på forumet. Har vært innom og lest og funnet nyttig informasjon de siste dagene.

Det ser ut som det er mye kunnskap og hyggelig folk her, så jeg tenkte jeg skulle bli medlem.

Jeg er på jakt etter noen nye fjellsko, og har konkludert at Scarpa Ladakh er noe av det beste.

Men jeg ser at på Scarpa sin nettside at de ikke har skoen lengre. Noen som vet om de har sluttet å lage den, eller erstattet den med en annen med nytt navn?

Hilsen Petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om de har sluttet og lage de, men selges fortsatt hos f.eks www.sportsnett.no.

Ser du kommer fra Bergen, i fjor sommer hadde de Ladakh inne hos MX sport ved lagunen storsenter.

Kan være de har de inne fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du sa det, jeg var og testet begge skoene idag, og fant ut at Skarven var klart vinneren!

Jeg kom til motsatt konklusjon, jeg prøvde både Ladakh og Skarven og likte Ladakh best, da den passet best for meg, så da er det jo ganske så individuelt hvor man opplever passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.