Gå til innhold
  • Bli medlem

messa Villmarksliv VS Villmarksmessa


A-ok

Anbefalte innlegg

Annonse

Aldri vært på Hamar men synes ikke den er så bra lenger den på Lillestrøm.

I starten var den på Exporama. Da var det bra variasjon og kult med noen stands ute og noen inne.

Så skulle de vel suge ut mer penger og delte den i en Villmarksmesse og en Jakt og fiske.

Det endte med mange flere utstiller av biler og annet som ikke er så kult. Mange stand som solgte samme type lykt, samme type flasker etc. Altfor lite variasjon. Manglet de store som Bergans, Helsport etc.

Skulle kjøpe sekk sist jeg var der men det var 1 stand som hadde store sekker, dog bare opp til 60-70L. Men jeg kunne sikkert fylt et par trailere med fiskestenger derfra.

Så at det er mye jakt og fiske preg, JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Manglet de store som Bergans, Helsport etc.

Så at Bergans ikke er utstillere på villmarksmessen lillestrøm 2011. Ikke norrøna heller. Men Helsport er der. Samtidig er messa kombinert med hage og hytte... Noen som har truen på Lillestrøm messa iår?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg var på villmarsdagene i Beiern i sommer, usikker på om jeg anbefale den eller ei. Det var noe som manglet samtidig som de hadde mye juggel som ikke burde være der - og de tingene de hadde var ikke spesielt spennende. Helt sikkert helt OK for de som vil ha et ok tilbud på litt undertøy, en skalljakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.