Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny sovepose på Ebay


Oasis

Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe meg ny vintersovepose og har et veldig stramt budsjett, men så kom jeg over denne på Ebay: http://cgi.ebay.com/25-F-Mummy-Sleeping-Bag-31C-camping-cold-degrees-New_W0QQitemZ270526937794QQcategoryZ111260QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%252BC%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%252BDDSIC%26otn%3D10%26ps%3D63%26clkid%3D7694482906255021739#ht_4687wt_958

Det står det altså "Degree rating - 31 C"

Synes prisen var latterlig lav om som de sier, det som høres ut som er for

godt for å være sant, er som regel det.

Hva tror dere, er dette bare svindel? Han har jo

fått bare bra feedback på soveposen, men på hjemmesiden

til produsenten står det faktisk 25 F ikke - 25 F.

Noen erfarne som vet hva dette er?

Takker for hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes vel det var vel billig.

Mulig han har fått noen gode tilbakemeldinger sett i forhld til pris men er vel ikke sikker på om jeg hadde dratt denne ut i -30(er genrelt ikke på tur kaldere enn -20).

Funker sikkert som 3 sesong og lett vinterpose men da synes jeg det begynne å bli mye vekt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg tenkt meg ut når det er kaldere enn - 15 uansett,

men har du peiling på hva som menes med degree rating?

er det komforttemperatur, makstemperatur eller den tmperaturen

soveposen går i oppløsning? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med 5lb (2.25kg) fyll, så er det nok en ganske varm pose selv om den er billig! Tror ikke det er noe problem å bruke den i minus 20 nei.

Kan nok regne med den er godt over 3kg totalt med polyester stoff.

Sikkert mye pose for prisen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan føle deg trygg på et greit kjøp her.... mange som har gitt positive tilbakemeldinger på denne, så hvis oppgitte minusgrader den tåler ikke stemmer så hadde nok folk ganske fort gitt negativ karakter...... Ellers må du huske å påregne toll, moms, fortollingsgebyr og 50$ i frakt til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.