Gå til innhold
  • Bli medlem

Bestilling av sovepose hos isbjorn.no umulig?


Anbefalte innlegg

Bestilling av Jan Mayen sovepose fra isbjorn.no

Prøvde først å sende et bestillingskjema, sendte så mail etter tre dager og i dag (tre dager etter email) har jeg ringt to ganger. Får jo ikke tak i disse folka, har lyst å bestille en Jan Mayen sovepose men det er jo umulig å komme i kontakt med disse folka.

Nå er det like før jeg velger å gå et annet sted for å kjøpe god vinterpose, har dere andre gode forslag til en sovepose med komfort til -20?

Telemarkingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har hatt lignende opplevelser selv. Jeg bestillte en pose av de, men det ble somlet så fantastisk mye at selv om turen min var nesten 3 mnd fram i tid så fikk jeg ikke posen i tide. Jeg var vekke i en mnd på tur og da jeg kom hjem var posen ankommet, og sendt i retur av posten fordi jeg ikke hentet den.

Men, jeg har inntrykk av at disse posene er virkelig gode og at folkene bak har den beste hensikt. Det blir kanskje litt for mye å gjøre i enkelte perioder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt der flere ganger og som regel har posene kommet raskt. Men i et par tilfeller har de manglet materialer og hatt problemer med å skaffe. da har det tatt tid. Og det er ikke alltid de har svart veldig raskt for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops:

Ikke gi deg med å ta kontakt. Posen er verd det. Skulle bestille den samme posen som jeg selv har, til min datter for for 2 julekvelder siden. Det tok nok en måned, men ikke to måneder. Ellers fornøyd med servicen jeg fikk på telefon. Sitter i allefall igjen med en positiv erfaring. Tror ikke de har produksjon av posene 100 % av tiden.

Kjempe fornøyd med produktet. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.