Gå til innhold
  • Bli medlem

Marmot Alpinist 2p


Constanze

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har noe erfaring med dette teltet og som aller helst har brukt det i litt krevede situasjoner, som masse vind og nedbør?

Jeg har tenkt å gå i anskaffelse av dette teltet med det er ikke så mye informasjon om det i fra Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dette teltet men kun fått brukt det litt om høsten. (Om vinteren bruker jeg pulk og større telt.)

Teltet er bra det. Har i grunnen ikke noe å sette fingeren på, med unntak av at det er en bøy på stengene som jeg tror vil gjøre det litt knotete å tre disse stengene gjennom teltduken om vinteren. Det er trangt nok om sommeren, og med litt isdannelse så kan dette være et problem. Men dette er kun spekulasjon fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.