Gå til innhold
  • Bli medlem

Har noen en kommentar til videoen min? (NPL 2010)


torsteinvg

Anbefalte innlegg

Annonse
Kikket litt på den å må si jeg likte den veldig godt.

Veldig bra filming og "klipping" av filmen, skulle ønske jeg kunne noe slikt.

Lykke til på turen og håper det kommer flere filmer

Det er nok ikke jeg som klipper og filmer. En kompis som driver et lite firma, Deniz Productions. Flott å ha venner som kan det enn ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å gå inn på videoen, men det var bare hakking. Så kanskje 10-15 stillbilder på 1-1.5 min. Og hakkete musikk.

Ser de andre skryter, så jeg regner med at problemet er hs meg, et spesielt program jeg må bruke for og se?????

Var slik hos meg også, så jeg ga opp å se det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer kanskje mer etter hvert (egen tråd, evt nettside/blogg?), men hva er strategi for rutevalg, fremdriftsplan, utstyr, logistikk, osv?

Til dere to EDB-sinker: Aner ikke hva som er problemet. :) Videoen går fremdeles som en klokke her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer kanskje mer etter hvert (egen tråd, evt nettside/blogg?), men hva er strategi for rutevalg, fremdriftsplan, utstyr, logistikk, osv?

Til dere to EDB-sinker: Aner ikke hva som er problemet. :) Videoen går fremdeles som en klokke her

På slutten av videoen står det: norgeseventyret.no som da er min hjemmeside. Den er ikke helt ferdig. Og jeg kommer ikke til å blogge noe annet enn med video snutter eventuelt. Tenkte kanskje lage litt video om det andre du spør om også. min strategi rundt rutevalg er at jeg må kunne kjøpe mat gjerne kunne sende / hente post. Ikke alt for langt mellom hver stasjon. kanskje jeg skulle filmet litt om dette også? hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På slutten av videoen står det: norgeseventyret.no som da er min hjemmeside.

Da fjerner jeg bindet foran øynene... :)

min strategi rundt rutevalg er at jeg må kunne kjøpe mat gjerne kunne sende / hente post. Ikke alt for langt mellom hver stasjon. kanskje jeg skulle filmet litt om dette også? hva synes du?

Absolutt. Artig å se hvordan slike ting blir løst også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å gå inn på videoen, men det var bare hakking. Så kanskje 10-15 stillbilder på 1-1.5 min. Og hakkete musikk.

Ser de andre skryter, så jeg regner med at problemet er hs meg, et spesielt program jeg må bruke for og se?????

Det er fordi videoen er i HD. Prøv uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at noen har vilje til å gjennomføre slike ting! :] Stå på , du får sikkert en fantastisk tur!

Jeg skal følge med! Har du lagt opp ruta di? Har du satt av lang tid til gjennomføringen?

Håper du revurderer valget om å blogge! Det er enkelt å gjøre via telefon!

Når det gjelder videoen som enkelte har problemer med, så trykk play og så pause, la videoen stå å "laste inn" (du ser nede på avspillingslinja hvor mye som er lastet inn), deretter skal du klare å spille av uten hakk eller andre problemer så sant du har en pc fra dette årtusenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.