Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste real turmat!


UlvenKolbein

Hva er den beste REAL TURMATen(middag)?  

86 stemmer

  1. 1. Hva er den beste REAL TURMATen(middag)?

    • Viltgryte
      8
    • Chili con Carne
      6
    • Pasta provence
      3
    • Storfegryte
      12
    • Lapskaus
      6
    • Pasta bolognese
      10
    • Kylling karri
      16
    • Kylling søtsur
      5
    • Steinbitgryte
      9
    • Torskegryte
      9
    • Pasta vegetar
      0
    • Ris i basilikum
      0
    • Kylling i urtesaus
      2


Anbefalte innlegg

Annonse

Vil anbefale alle å unngå viltgryte da jeg har opplevd den som barnemat med noen få kjøttbiter oppi.

er disse jeg pleier å kjøpe:

-Kylling karri/søtsur

- Storfegryte

- Pasta provence/bolognese

viste ikke at Chili con Carne fantes må prøves

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått smakt så mange, men Steinbiten er min favoritt til nå!

Samme her.

Jeg har spist meg gjennom helse serien for å prøve ut. Og denne er en klar favoritt.

De aller fleste andre er ganske smakløse. Dvs. det smaker noe. Men det er hovedsaklig krydder. Det kunne like gjerne vært havrgryn med kryddersmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må jo minst ha 2 sånne påsar for å dekke kalori behovet en vintermiddag burde inneholde, og 3 for å bli skikkelig mett etter harde økter, og med en pris på kr 79,- pr. pose på g-sport så blir det ett dyrt måltid, men av de jeg har prøvd så er nok storfegryte den beste, men lenge siden sist jeg smakt noen av de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hva jeg har funnet så er vel XXL stedet å gå! Kan være en fordel å ha med seg litt krydder til de Real`n. Feks Tobasco saus! Ikke så ofte jeg spiser Real, men har alltid med 2 stk som backup når jeg er på tur med madammen! Relativt sutalaust å lage når man er sliten! Vet en del slenger oppi Mårpølse og slikt for å få opp matnviået litt! Ser for meg at med litt forhåndstørket grønnsaker og litt mår pølse i posen burde bli greit!

Om ikke annet enn forrett for enkelte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.