Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Breheimen II bukse, størrelse


Guffen

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å bestille en Bergans Breheimen II fjellbukse, men er usikker på størrelsen, og har ikke anledning til å prøve. Jeg er 173 cm høy, og bruker 32/33 i vanlige bukser. Burde størrelse M da passe fint? Lurer også på om det er OK med standard lengde, eller om "kort benlengde", som er 5 cm kortere enn standard er best. Sistnevnte høres best ut, men kjedelig hvis den skulle vise seg å være for kort... Setter veldig stor pris på om noen har denne buksa, og kunne gi gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
har buksa selv, men har ikke brukt den ennå

gå for M jeg fikk L til jul og den var jo kjempstor i forhold.

usikkker på benlengde, men std passa bra på meg

184cm/75-80kg slank type

Takk for svar!

Cerberus: Som jeg skrev innledningsvis har jeg ikke anledning til å dra på en sportsbutikk, da jeg ikke befinner meg på land. Fjelltur venter umiddelbart når jeg kommer hjem.

Setter også pris på enda flere svar om det er noen som har buksa, for best mulig grunnlag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerberus: Som jeg skrev innledningsvis har jeg ikke anledning til å dra på en sportsbutikk, da jeg ikke befinner meg på land. Fjelltur venter umiddelbart når jeg kommer hjem.

Jeg leser veldig sjeldent hva jeg svarer på ;)

Har faktisk buksen selv. Størrelser blir jeg aldri klok på. Vaker veldig ofte mellom M og L. Har en et par år gammel Bergans Stryn jakke som passer bra i L. Breheimen II bukse i L kunne jeg tatt med meg en dame inn i og gjort temmelig avanserte greier ;). Medium i standard lengde passer fint på meg som er ca 177cm/78 kg. Vil tro jeg har ganske vanlig beinlengde for høyden min. Vanlige bukser i 32 i livet passer greit, litt avhengig av snitt/modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medium i standard lengde passer fint på meg som er ca 177cm/78 kg. Vil tro jeg har ganske vanlig beinlengde for høyden min. Vanlige bukser i 32 i livet passer greit, litt avhengig av snitt/modell.

Supert! Takk for svar. Da burde medium være riktig. Satser på standard benlengde. For øvrig enig at prøving på sportsbutikk er best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også breheimen buksa selv, kjempeførnøyd=)

Har str. M og standard benlengde og er 175cm og bruker 32/33 i livet, sitter som et skudd :)

Ser foreste at de har breheimen til 1290,- på [www.amfibi.no] 8)

Fikk buksa i dag, og den passet supert! Ser ut som en kjempebukse. Behagelig å ha på og gode lommer. Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.