Gå til innhold
  • Bli medlem

Savnet hund på Golsfjellet - noen som kan hjelpe?


Rødtopp

Anbefalte innlegg

SAVNET

Jeg forsvant på vei opp til Appelsintreet på Golsfjellet på ettermiddagen nyttårsaften. Siden har ingen sett meg, selv om mange har lett. Jeg kan ha løpt langt, og kommet ned i både Valdres, Hemsedal, Hallingdal…Jeg er en Golden Retriever-tispe, 15 mnd, lys.

Jeg heter Ambra.

Ring 93 45 80 14 / 93 45 80 48

Heine Kleppe/Lise Basmo.

Det utloves 12 000,- i dusør hvis hun frembringes levende.

SAVNET.doc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt!!!

Hører stadig om bortkomne hunder under rypejakta om høsten.

En kamerat av meg var på fototur etter første snøfallet i fjor høst, og fikk en iskald fuglehund på "besøk"... han ga hunden mat, vann, og varmet den i fjellduken da den lå og skalv som "ett aspeløv" foran føttene på ham. Hunden hadde halsbånd med eiers tlf.nr.

Han ringte selvfølgelig og avtalte å møte eier i løpet av noen timer. ,Hunden hadde kun vært borte noen få dager, men det var vått og iskaldt disse høstdagene.

Eier kom, og min kamerat som er en hundekjær mann - hadde ventet seg litt av en gjensynsglede - men dengang ei, bikkja ble resolutt slept inn i buret som eieren hadde i bilen...........ingen godord fra den kanten nei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.