Gå til innhold
  • Bli medlem

Ulvang Rav ullgenser.


lasse monsen

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei

Er det den samme som de brukte i 71 grader nord? I så fall så var min samboer også veldig interessert i denne. Var innom masse butikker i Bergen, men ingen hadde noe inne. Flere forhandlere sa rett ut at kvaliteten på Ulvang klærne var blitt så dårlige at de ikke ville selge de! Da slo ihvertfall vi fra oss denne genseren.

Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke forstå, har hatt denne genseren og buksa siden i sommer, UTROLIG fornøyd. Har ikke holdt meg så varm på lenge, det er nok med denne ullbuksa og ullgenseren under et tynt skalllag helt ned til minus 10 grader. Holder vask etter vask :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Borealis

Er det den samme genseren som ble brukt under 71 grader nord du har? Det er den jeg snakker om. Og jeg vil presisere at jeg har ingen personlige erfaringer, kun infor fra butikkselgere. Det som gikk igjen var at klærne tålte dårlig vask og mistet form ifølge selgere.

Om du er fornøyd etter bruk og vask så blir det vel muligens en slik genser alikevell da:)

Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.