Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe feller til K2 coomback?


larsingedude

Anbefalte innlegg

Annonse
Hør med Madshus som er importør av K2 i Norge =) Det er mulig at fellene ikke blir tatt inn... De er sikkert bra, men det er vel pent få grunner til å velge de framfor Black Diamond eller G3 annet enn at det er litt kult med K2 feller til K2 skiene dine.

http://www.madshus.com/Contact/

Tenkte jeg slapp å kutte til fellene siden de allerede er tilpasset :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte BD Glidelite til mine. Tynne, lette og glatte! Siden BD har et litt kronglete system når det gjelder å tilpasse de så brukte jeg en G3-kniv. Litt vanskelig å forklare men G3-kniven kutter rett på innsiden av stålkanten. Med BS må du flytte fella litt fram og tilbake og skjære totalt fire ganger. OM du ikke skjønner hva jeg mener så bare be om å få se de i butikken.

Jeg jobber i butikk selv og vi har skjært til endel feller for kunder så vi har et knippe G3-kniver til overs! Men selv om jeg er litt BD-fanbøy så tror jeg at G3-feller er enklest å komme overens med. Lettvektsmodellene deres er kanskje ikke like tynne, lette og glatte som hos BD, men de koster fem hundre kroner mindre og kniven gjør jobben lettere.

Å skjære til feller er ikke vanskelig. Det tar bare litt tid om man ikke har gjort det før. Men å bruke en time til det blir ingenting når de varer i endel år. Har du litt trening gjør du det på fem-ti minutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.