Gå til innhold
  • Bli medlem

Haglöfs Atom Bib


Skaubjønn

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei !

Den og mye annet utstyr fra Haglöfs har jeg svært god erfaring med.

Buksen har en svært god passform, med en overdel i et mykt stoff som tørker svært fort.

Den har en lomme på hvert "lår", og "drop-seat" noe som er utrolig behagelig når man skal ut "å drite" i kulda :D

Buksen er også svært solid, og laget for å holde i mange år. En skikkelig ekspedisjons modell.

Mitt førstevalg på tur og ekspedisjon !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupper tråden litt, har du erfaringer med denne her nutfant ?

http://www.oslosportslager.no/produkt/hagl%C3%B6fs-couloir-pant-fleecef%C3%B4ret-skallbukse-herre-0910-22091.aspx

jeg så på den på den lokale gsporten og den så veldig bra ut, likte det gåretex softshell stoffet, men det jeg lurer på om den blir i varmeste laget til å bruke på vår/høst ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupper tråden litt, har du erfaringer med denne her nutfant ?

http://www.oslosportslager.no/produkt/hagl%C3%B6fs-couloir-pant-fleecef%C3%B4ret-skallbukse-herre-0910-22091.aspx

jeg så på den på den lokale gsporten og den så veldig bra ut, likte det gåretex softshell stoffet, men det jeg lurer på om den blir i varmeste laget til å bruke på vår/høst ?

Hei !

Denne buksen bruker jeg stort sett på tidlig vårpart og utover til sen høst/tidlig vinter, og den er på ingen måte for varm.

Den er som du sikkert erfarte selv svært myk og behagelig å gå i.

Stoffet "puster" godt, og tørker svært fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Gi meg gjerne en tilbakemelding når du har fått den, og har prøvd den litt.

det skal jeg gjøre, skal bruke buksen ganske heftig i vintertiden fremover til mars, tilsammen 30 overnattinger, så da får jeg sett hva buksa duger til :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er kjempefornøyd med kjøpet av Atom bib. Den virker til å være svært solid laget og vil nok være med på turer i mangfe år. Mye er nevnt over, men kan legge til at du ikke vil klare å sette fast glidelåsen i stoffet da det er en stiv beskyttelseskant på innsiden som hindrer dette. Syntes overdelen i stretch var litt tight i starten, men nå tenker jeg ikke over det. Kan nevne at jeg er ca 183cm og ca 80kg og har str L som passer perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.