Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjällräven turjakke


h-e-i

Anbefalte innlegg

Har tenkt å handle meg ei ny turjakke til vår/høst bruk og har den forbindelse sett litt på

Fjällräven sin Sarek jakke.

Er det noen her som har prøvd denne?

Etter mange år i skog og mark har jeg tenkt å falle litt tilbake på Fjällräven sine produkter denne sesongen.

Så har noen andre gode forslag til Fjällräven jakker så kom gjerne med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, denne jakken er ikke vanntett, men litt vannavstøtende.

Har både jakken og buksen selv og syns de er veldig behagelige å ha på.

Lommene er også godt plassert slik at du kommer til selv om du skulle ha sekk på.

Kjøpte klærne til høstjakta så det ble litt gåing i regn og da tok det ikke lange tiden før jeg ble litt våt.. Men regner det, så finnes det alltids andre plagg man kan ta på seg. Klærne bråker lite, og det er jo en positiv ting hvis du skal jakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret.

Dette var litt det svare jeg håpet på å få så derfor regner jeg med at jeg kommer til å bestille meg ei slik ei.

Det er som du skriver, regner det er det andre plagg som kanskje er bedre. Kommer til å bruke dette

plagget til jakt, fiske og turer i skog og mark så jeg føler det passer perfekt.

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.