Gå til innhold
  • Bli medlem

Råbillig GT-overtrekksbukse


Dommern

Anbefalte innlegg

I går kom pakken med det tyske forsvarets overtrekksbukse i GoreTex som jeg kjøpte fra Magasinet. Forventingene var vel ikke alt for store, da jeg kun betalte 299.- (jepp, tohundreognittini kroner!) for den.

Men nå når den er kommet må jeg nok si at et bedre kjøp har jeg kanskje aldri gjort noensinne. Jeg har tidligere en overtrekksbukse i GT som jeg kjøpte i Sverige for mange år siden, og den kostet vel ca 1200-1300 svenske kroner da, men den nye vil jeg si er bedre.

Den har bukseseler (deilig) og innstrammingsmuligheter i livet og lengst nede på beina (borrelås), så den er enkel å justere til hva man nå har under. Kanskje noe vid i beina, men ikke no problem. Kanskje ogå litt kort i lengden, jeg er 180 cm og den passet perfekt til meg, men er man lenger kanskje det blir verre. Kommer jo an på hvor langt opp på støvelen man synes det er ok at den slutter. Men hey, om den ikke passer, så har du betalt 299.- for den, og du kan enkelt selge den videre for minst det dobble. :-)

Uansett, så vil jeg bare tipse om kjøpet som kanskje gir deg mer valuta for pengene enn alle andre kjøp i år.

Buksen kan kjøpes fra www.magasinet.no, vet ikke om de har den i butikken i Oslo.

Og så det er sagt, jeg er ikke knyttet til Magasinet på noen måte, men dette tilbudet er så sinnsykt bra, at jeg følte jeg måtte varsle alle jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.