Gå til innhold
  • Bli medlem

Bolivia,er der fra januar til mai.noen som har lust og gå i fjellet der?


Anbefalte innlegg

Hei er det noen som vil gå i fjellet i bolivia,skal jobbe der nede på et barnehjem.er så mange toppper der men har ikke satt meg inn i en spesiel en,men gjør det snart jeg kommer ned.vi skal bo i sucre det ligger på 2700m,vi kan jo også bli enig om hvor og hvilke fjell.jeg er 29 snart 30 er sammen med min kone der.har en del erfaring fra fjellende hjemme men er klar for noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Jeg bodde og i Sucre i 4 måneder for 1 1/2 år siden. Jeg vil anbefale deg å ta en tur innom joy ride, en cafe som ligger på hjørnet av parken ved kirken i sentrum. Der var det alltid masse hjelpsomt personale og turister med go innsikt i dette.

Ellers ligger jo aconcagua et "lite" stenkast sør, vil anbefale inka expediciones der i tilfelle du vurderer det.

La ved to linker du kanskje får nytte av.

http://www.geocities.com/Yosemite/Gorge/1177/

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Mountains_of_Bolivia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for infoen.jobbet du der nede også eller?er det noe fine plasser og gå i fjellet i nær området?jeg kjærte buss fra santiago de chile til mendoza ikke langt fra aconcagua men føler ikke d er et steinkast fra sucre,men vet alldri plutselig er jeg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.