Gå til innhold
  • Bli medlem

skal kjøpe vintertelt


Øyvind Jacobsen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe et vintertelt, og hadde først og fremst tenkt på et Helsport Svalbard X-trem 3. I sportsbutikken lurte de på om jeg kanskje burde vurdere et Nanok-telt istedenfor. Etter å ha sjekket litt i tester på nettet, har jeg sett at Nanok Expedition kan slippe inn vann gjennom lufteventilene.

Noen som vet om dette er fikset på siste modell av Expedition, eventuelt andre sterke anbefalinger til et godt tremanns vintertelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte Helsport Fjellheimen X-trem 3 mann på NPL og er strålende fornøyd. Vi var 2 personer og ett 3 mann`s telt holdt akkurat. Anbefaler ett 4 mann til 3 stk om vinteren.

Forhåpentligvis har Helsport ordnet pakksekken til teltet slik at den kan brukes. Vi måtte bruke en pakkpose til soveposen til å oppbevare teltet i, etter 4 døgn blir det umulig å pakke det ned skikkelig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.