Gå til innhold
  • Bli medlem

Reklamere på dunpose som lekker dun


larsingedude

Anbefalte innlegg

Annonse

Du kan vurdere å gi posen litt mer tid, hører mange som sier at enkelte dunposer røyter mye i starten.

Selv skal jeg reklamere snart(skulle gjort det for lengst). Kjøpte en dunpose fra mamut i vår, det så ut som åstedet for en massevoldtekt av høns i teltet, hver morgen, det gjør det forøvrig fortsatt og det begynner å bli mange overnattinger... Da er det i allefall ikke slik det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis posen lekker dun gjennom stoffet vil nok en ny pose av samme type være ganske lik, men hvis det er i sømmene den lekker så kan det være individuelle forskjeller. Det kan være brukt feil trå eller feil nål når den ble sydd. Jeg tror ikke at den vil bli bedre med tiden. Lekker den så leker den.

Gamle dundyner har en tendens til å lekke dun, men nye skal være tette.

Jeg ville reklamert på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.