Gå til innhold
  • Bli medlem

Trene fluekasting


Bjørnar Fjeldberg

Anbefalte innlegg

Vi er en gjeng som skal samles i Vikingskipet på Hamar for å trene på fluekasting igjeniom vintern. Første gang i er kveld!

- Torsdag 03.12.09 Kl 20.00

Det koster 30-40-50 kr pr pers ettersom hvor mange vi blir.

Håper mange får til å bli med på dette. Hvis litt interesse så skal jeg forsøke å få noen leverandører til å stille opp for utstyrstesting. Artig om folk tar med seg litt forskjellig også så kan vi låne av hverandre og forsøke mye fint utstyr!

Ses i hallen!

Mvh

Bjørnar Fjeldberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble 12 stk i går. Artig å leke med mye fint utstyr, alt fra dyre split cane tenger til billige grafitt-stenger. Gikk ann å kaste med alt i grunn :wink:

Favoritten i går var nok T&T Paradigm 8'6 #4. Den var rett og slett knallgod. Fikk også prøve et verk av Vidar Steimler, han er ikke mindre en en norsk stangbygger. Bygger split cane stenger i verdensklasse!. Stram aksjon til cane å være. God stang det og gitt!

Kasta desidert lengst (ja jeg blir så barnslig at jeg altid må prøve å få ut mest mulig snøre når jeg prøver stenger slik...hihi) med en Brukheimer jeg fikk prøve. En kastekanon ut av en annen verden!

Glemte kamera. Tok et bilde med mobilen. Bedriten kvalitet da...

post-1917-133474667645_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.