Gå til innhold
  • Bli medlem

Haukeliseter - Kinsarvik


NilsIvar

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal gå fra Haukeliseter til Kinsarvik i sommer. Ruta blir som følger...Haukeli...Hellevassbu...Litlos...Torehytten...Stavali...Kinsarvik. Men så kommer mitt spørsmål..er det noen som har et godt tips om gode fiskevann underveis :D Jeg har hørt at det skal være spesielt godt fiske i området rundt Litlos...har noen erfaring med det :D

Takknemlig for svar.

Med ønske om en god sommer..

Nils Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt Litlos skal det vere bra moglegheiter for fiske, spør betjeningen på hytta, men vil tru både Kvennsjøen og Litlosvatnet er bra. Ved Hellevassbu er det ikkje så bra, Øvre Hellevatnet virka tomt dei tre vekene eg var på Hellevass som hyttevakt. Nedre Hellevatnet kan vere betre. Ved Torehytten var det dårleg fiske i fjor, berre fire-fem aurar på alle overnattande dei fjorten dagane eg var der. Litt vest for Torehytten er det betre, dvs Veivatnet og Austdalsvatnet/Nedsta Onkjelsvatnet. Det beste vil vel uansett vere å finne ein lokalkjend fiskar og riste hemmelegheitene ut av han :)

Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.