Gå til innhold
  • Bli medlem

Sportsnett sin dunjakke/bukse, noen som har erfaring?


larsingedude

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei1

Kjøpte en slik jakke på lagersalg tidligere i høst, den virker utrolig bra. Har kun testet den en høstkveld med -2 grader og den ble nesten for varm med en tynn genser på innsiden. Gleder meg til å prøve den på fjellet til vinteren.

Uansett takk for tipset, kommer nok til å kjøpe denne buksa, da den var utsolgt på lagersalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Støver

Jeg kjøpte buksa på lagersalget i vår, og den er så varm at det er utrolig. Egner seg IKKE når man er i aktivitet, men som leirbukse, ved isfiske, ol. er den helt topp. Det fine er den "driteluka" som gjør at man enkelt kan gjøre doturen uten a fryse vekk understellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm sorry, litt OT dette men:

Personlig tenker jeg volum/vekt mht dunjakke. Dvs balansere vekt og varme, mao en egenvurdering.

Hvor mange FF-medl benytter dunjakka mye? Er det ikke under pauser etc vi nytter den, kanskje noen svært få her inne under sikring ved klatring..

Utstyr gennerelt:

Råder alle til å ta slike vurderinger selv, DU vet faktisk best selv!

Joda, du bommer nok ett par ganger, men det er prisen for å bli god på å "selvstendig vurdere eget behov".

Iløpet av tja 10-20 års utstyrsbehov, er dette svært vèl anvendte bomkjøp!

Alle mine turkompiser har bommet fælt siste 3 årene på innkjøp grunnet manglende egenvurdering tidligere. Læring kalles det!

Joda, har bommet jeg også i nevnte periode, men det var på fargen;)

Min tèse er:

Du blir god på egnvurdering, og akkurat passe dum på kun reklame og andres meninger! Lytt, dog vurdèr nøye selv!!!

Jeg er god 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent for tilbudet, men... Jeg har nå hatt buksa over to vintre. Kjøpte den på tilbud til ca. 2000,- fra Sportsnett. Har brukt den som sikringsplagg i leir/telt om vinteren. Den er fantastisk varm og rimelig slitesterk i ytterstoffet (har hund med på turer). Glidelåsen har fungert bra om vinteren, den er svært lett å ta på utover den ordinære buksa. En svært varm bukse, som gull i kaldt vær. Har brukt den til scooterturer også. Den komprimerer svært bra, og er for meg et kjempeprodukt når det er grisekaldt. Anbefales. Det eneste minuset er ordinær pris. Men den kommer på tilbud fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.