Gå til innhold
  • Bli medlem

Haglejakt i Molde


Sti L

Anbefalte innlegg

Annonse

Det enkleste er å kjøpe jaktkort gjennom inaturfor området Osmarka. http://www.inatur.no/infopages/00/03/00/17/Statskog-Smaaviltjakt-paa-Moere.html Der er det skogsfugl, småvilt og noe rype. Ca 1/2 times tur fra Molde.

Ellers er det litt mer utfordrende. I de fleste områder er det ikke organisert salg av jaktkort. Jeg hadde meg en runde innom alle steder de tidligere solgte jaktkort tidligere i høst. Da var svaret at de ikke hadde fått noen kort å selge. For enkelte områder ble det også snakket om en selvpålagt fredning noen år.

En mulighet er å spørre grunneiere. Litt tjuvjakt er jo også en mulighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er all jakt på sjø fritt fram? Arb.giver har kano som velferdsgreie nemlig,og da:Hva stapper jeg i hagla?Sikkert best jeg holder meg i skogen/fjellet.For event.å tipse en landsens gutt dreier det seg om kal.12/76 halvauto m.løse choker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.