Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny pro shell bukse og fjellstøvler.


Stinger82

Anbefalte innlegg

Hei. Tiden er inne for investering av ei skikkelig bukse. Har sett litt på trollveggen pro shell, men er usikker. Erfaringer fra lignende bukser?

Skal også ha meg nye fjellstøvler. Der har jeg sett på lundhags syncro high, men det er ingen butikker her i byen som har den så får ikke prøvd den på først :/ Kan jo benytte meg av angreretten om de ikke passer foten min. Ser mange sier at disse støvlene krymper en størrelse, er det enda slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ChristofferS: Hvorfor anbefaler du en Jakke til en som skal kjøpe seg Bukse?

Stinger82: Jeg har den buksa du spør som. Og jeg har aldri vært borti en bedre bukse. Jeg skulle dog ønske en ekstra lomme et set på benet. Ellers er buksa perfekt og nærmest skuddsikker.

Fjellstøvler; hva med Scarpa Cumbre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et relativt bredt bruksområde. Er det viktig for deg at den er vanntett? Om det ikke er avgjørende ville jeg heller sett på bukser med bomull eller bomull/polyester-blandinger da de ofte vil ha et litt bredere bruksområde. De vil også gjerne være mer lydløse. Det kan jo være et poeng litt avhengig av hva slags jakt du skal på. Norrøna, Lundhags og Fjällräven blant andre har et utvalg av slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett så bredt bruksområde er ikke å anbefale for noen bukser igrunnen, av komfortmessige grunner.. Det er kjipt å svette i en klam membranbukse i 10 plussgrader på treningstur i skogen, og det er skikkelig kjipt å gå gjennomvåt på 1500 moh og lete etter rype når det striregner, så jeg anbefaler deg å se etter tilbud på både en membranbukse, og en lett turbukse i bomull \ polyester slik MH anbefaler, og på det viset får du kanskje 2 bukser for samme prisen som du i utgangspunktet hadde tenkt å betale for èn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt lundhags syncro high nå så håper jeg blir fornøyd med de. Når det kommer til bukse venter jeg ett par dager da en ny intersport-butikk har åpningssalg her i byen, så håper å gjøre meg ett kupp der :oops: Takker for svar så langt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.