Gå til innhold
  • Bli medlem

Obligatorisk skyting på leirduer


josteink

Anbefalte innlegg

Hei,

har ein kamerat som ikkje fekk kjøpe jaktkort i eit terreng i Hardanger fordi han ikkje kunne framvisa noko skriftleg at han hadd skote 50 skot på leirduebane. Har aldri vore borti at dette har vore praktisert nokon andre stader.

Nokon som veit om dete er nytta andre stader?

Er i utgangspunktet positiv til at folk skal trena meir med hagle men her synes eg at det eksluderar folk. Personleg så jaktar eg nesten berre med kal. 22. på rype, og difor så stiller eg meg undrande tilat det vert krevd eit antal skotne hagleskot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg aldri hørt om før nei, hovedregelen sier jo at til småviltjakt er det ingen oppskytning som til storvilt. Det eneste NJFF sier er at jegeren selv må ta ansvar for å trene slik at det blir en mest mulig human jakt. Så vidt jeg vet er det ingen som kan kreve at du har dokumentasjon på 50 skudd på leirduebane. Må evt. være en litt småtullete grunneier som har lagd egne regler det da! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er det avtalefrihet. Dersom en grunneier stiller som krav at kortkjøper må ha 50 skudd før avtalen inngås har han rett til dette. Dette må sammenlignes med enkelte områder som stiller krav til 50 obligatoriske treningsskudd før storviltjakt, mot 30 som er obligatorisk etter viltloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.