Gå til innhold
  • Bli medlem

Drikkesystem på Bergans Alpinist I


McIver

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Bergans Alpinist I i helga. Leser nå på nett at den har opplegg for drikkesystem. Regner med at dette er for drikkepose (camelback).

Uansett, noen som vet hvor dette er på sekken?? Går ut ifra at dette er en lomme med uttak for slangen?!

Ellers noen som vet om noen triks ang. sekken? Virker som en fet sekk med mange bra funksjoner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kjøpte meg Bergans Alpinist I i helga. Leser nå på nett at den har opplegg for drikkesystem. Regner med at dette er for drikkepose (camelback).

Uansett, noen som vet hvor dette er på sekken?? Går ut ifra at dette er en lomme med uttak for slangen?!

Ellers noen som vet om noen triks ang. sekken? Virker som en fet sekk med mange bra funksjoner;)

Kjenner ikke din sekk, men på min Bora 80 er det meningen at posen skal ligge på undersiden av lokket. Det er mest fornuftige stedet, siden det er nesten eneste måte å få drikkeposen til å ligge høyere enn munnen din.

--

E.R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger vel strengt tatt ikke ligge høyere enn munnen, press fra andre ting i sekken sørger for mer enn bra nok trykk. Jeg legger selv drikkeposen min øverst inntil ryggen i hovedrommet på min Bora 80, med slangen ut øverst i glidlåsen på siden, funker meget bra og du får riktig/bedre vektfordeling i sekken... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.