Gå til innhold
  • Bli medlem

Ringstind 2 Light som mangler bardunfester


villmarkingen

Anbefalte innlegg

Mener å ha lest her tidligere at en kolleksjon av Ringstind kom med menglende bardunfester????

Finner ikke igjen den tråden.

Hvor mange fester skal det være og hva er evt fremgangsmåten for å få på resterende fester :) Regner med at Helsport gjør dette uten kostnad :D

Noen som vet sikkert????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 7 måneder senere...

Jeg var telttur med Ringstind Light 2 i går og oppdaget til min store forbauselse at de to festene nevnt ovenfor mangler. Jeg kjøpte det på XXL i juli i fjor. Har jeg fått et feilprodusert telt? Vet noen om Helsport syr på festene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var telttur med Ringstind Light 2 i går og oppdaget til min store forbauselse at de to festene nevnt ovenfor mangler. Jeg kjøpte det på XXL i juli i fjor. Har jeg fått et feilprodusert telt? Vet noen om Helsport syr på festene?

J

Jeg har ett ringtind1 uten disse bardun festene. Har ringt helsport , og de syr de på mot et beløp som vistnok går uavkortet til frelserarmeen :D Men med den reaksjonen jeg har, har jeg ikke fått ut finger`n enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var så uheldig å knekke et ledd i teltstanga på mitt Ringstind 2 Light for et par uker siden. Det skjedde mens jeg skulle bøye stangen og få enden ned i plasthylsen som er festet i teltet. I ettertid ser jeg at jeg burde slakket ut reimen som holder hylsen og stramme etter stangen er på plass. Heldigvis gikk det greit å bytte til reserveleddet som var med i repsettet. Det som ikke var så greit var at stangen laget to små hull i ytterduken når den knakk.

Jeg ringte Helsport og de ba meg sende dem ytterduken så kunne de reparere hullene. Det har jeg gjort og samtidig bedt dem sy på de manglende bardunfestene. Teltet er hos Helsport nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte Helsport og de ba meg sende dem ytterduken så kunne de reparere hullene. Det har jeg gjort og samtidig bedt dem sy på de manglende bardunfestene. Teltet er hos Helsport nå.

På helsport.no er det bilde av Ringstind uten disse bardunfestene? Er det noe som har vært forsøkt en periode for å få til en bedre løsning i hodeenden på teltet? Jeg synes Ringstind 2 er greit som enmannstelt, lav vekt, men har ikke vært fornøyd med hvordan duken over hodeenden henger ned. Jeg ser for meg at det burde finnes en bedre løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk igjen teltet fra Helsport i dag. De hadde sendt meg et nytt yttertelt og to stangledd på garantien! Det kaller jeg god service! Fikk også sydd på de to bardunfestene nevnt ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.